Yeee❤️Dengele‍❤️Zayıflaa❤️

Bitterçikilata

Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
28.533
Tepki
119.128
Puan
113
Konum
Elit
Hayirbee ben 80binlik yer tutmusum çok lüksmus sanırım havalıymısik ahaha lan birde ben heee aşık atıyormuşum milletle, nasıl uydurmuslar bilmiyorum duyduğum kisiye dedim ki git sen doğrusunu söyle yer 48bin lira herkeside cagarmicam aşık atmam icinde herkes görsün diye cok büyük bir yer tutardim ahaha davetiye bile 50tane bastircam 1500 dediler ama 250tl vercem yani benmi aşık atiyor oluyorum ahaha,seccade isleyip kocamdan bile para almadim elbise icin
Aman sende ne açıklama yapıyorsun
Evet de geç çatlasınlar
Göründe sizin köydekiler çadırda düğün yapıyorlar haha
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst