Günaydın deyip gidiyor Günaydın deyip gidiyorGünaydın
iyii şüküür cuma kontrolümüz vardı iyi dedim cuma gene çağırdııAaaaa @Maya. Lıda geliyor ege nasil oldu
Iyi bakalim kocaman delikanli oldu artik aiyii şüküür cuma kontrolümüz vardı iyi dedim cuma gene çağırdıı

Maşallah canımiyii şüküür cuma kontrolümüz vardı iyi dedim cuma gene çağırdıı
Günaydın canımGünaydıııı

ay evet öyle oluyor akşamları şarjım bitmiş oluyor o yüzden sabah takıyorum önce günaydın yazıyorum daha da dönemiyorumGünaydın deyip gidiyor Günaydın deyip gidiyor
Şükür migrenim tuttu inşallah biterHerkesler nasıllar
Aa ben süpürge yaparken bile topuklu giyiyorum seneler sonrada neymiişDün akşam arkadaşın kızının nişanı vardı. Fazla akrabaları yok en yakınları biz arkadaşlar ve eşleri olarak bitene kadar orada olmamız gerekiyordu. Valla seneler sonra topuklu ayakkabı giymiş 7 saat onlarla durunca pert oldum
Gecmis olsun canımŞükür migrenim tuttu inşallah biter
Sabaha göre yine az ağrım var sen nasılsın