Elif_Eylul
Daimi Üye
- Thread Starter
- #103.581
Aaaa ilk ben yazmıştım halbuki küsSen yazmadın sandım kızz aaa dedim heralde instagramdan kutlayınca yazmadısagol canım benim
Aaaa ilk ben yazmıştım halbuki küsSen yazmadın sandım kızz aaa dedim heralde instagramdan kutlayınca yazmadısagol canım benim
Sana cevap vermisya susak
NerdeSana cevap vermisya susak
Aaaa evet görmedim yaSana cevap vermisya susak
Gördüm gördüm unut bu mesajı

Yuh yuhhGördüm gördüm unut bu mesajı
Ortalık karıştırma sana yazması onu düşünYuh yuhh

Ona küsüm zaten sus sendeOrtalık karıştırma sana yazması onu düşün
Günaydın
GünaydınHayırlı sabahlar

Kız kaç gecedir ne uyumuyorsun öyle. Bende gece 3 te kalktım büyük odadan yatak odasına geçtimGece gene hic uyuyamadim sürekli kalktim ensonunda ezan okudu kıldım namazi yattim gene kalktim
Başladı tarla işleri artıkKızı götürunce okula tarlaya gene![]()
![]()
![]()
delircem yakinda
Nefes alamayarak kalktim dolandım durdum sonra aKız kaç gecedir ne uyumuyorsun öyle. Bende gece 3 te kalktım büyük odadan yatak odasına geçtim

Yaz gelsin istemiyorum gerci kışında zeytine gidiyoz aBaşladı tarla işleri artık
