Yeee❤️Dengele‍❤️Zayıflaa❤️

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.110
Tepki
83.363
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
Bncede gerek yok o masrafı git çocuklara harca
Ne yalan söylüm bn hiÇ yapmadım sevmiyorum
Okulda oluyor bi pasta bi çiçek Ohh mis haha
Mesajı kaçırmışım yani maya alıntılamasa görmicektim, evet bencede hiç masrafa gerek yok oglanda yaptık gördüm yani ben yapıyorum 4-5 binlik masraf geliyor 2-3 oyuncak 2-3 kıyafet yani tırt. Kaynana zaten gidince o altın takar haha oda pastayı aldırır kayınpedere mis
 

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.110
Tepki
83.363
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
Hadi hayırlısı kolaylıkla olsun canım ❤️
ben de tek pasta aldım hahahahah geri kalanı kuzenler yaptı etti haha
:D sizin kuzenler iyiymiş bizimkiler hep beklenti icinde yapmazlar
Senin çevre çok e Arnavutlar böyle etkinlikleri pek sever
Evet arnavutlar zaten mevlütmüş sünnetmiiş kınaymış bayılır çokta süslüdürler çok güzel herşeyleri
Hazır sayılır herşey :evet:
Ohh maşallah canım :interest: İlla eksik oluyor zaten evlenince tamamlanıyor yani boşver boşa masrafa girme karşı tarafıda sıkma herşey zamanla olur.
Ben koltukları değişcem yatagımı değişcem hepsi eskidi mesela hiç eşimide kırmadım evlenirken gücü neye yettiyse olur dedim ama işte ona görede çabuk eskidi şimdi diyor keşke kaliteli alaydım hahahahahaha
 

Bitterçikilata

Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
28.543
Tepki
119.156
Puan
113
Konum
Elit
Hadi hayırlısı kolaylıkla olsun canım ❤️

:D sizin kuzenler iyiymiş bizimkiler hep beklenti icinde yapmazlar

Evet arnavutlar zaten mevlütmüş sünnetmiiş kınaymış bayılır çokta süslüdürler çok güzel herşeyleri

Ohh maşallah canım :interest: İlla eksik oluyor zaten evlenince tamamlanıyor yani boşver boşa masrafa girme karşı tarafıda sıkma herşey zamanla olur.
Ben koltukları değişcem yatagımı değişcem hepsi eskidi mesela hiç eşimide kırmadım evlenirken gücü neye yettiyse olur dedim ama işte ona görede çabuk eskidi şimdi diyor keşke kaliteli alaydım hahahahahaha
Kalitelide alsa eskiyor ki
Bizde evlenirken eşimin gücü neye yeterse öyle aldık
Sonra yavaş yavaş hepsini değiştik
Bi buzdolabı kaldı haha
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

  • Üst