Bitterçikilata
Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Onu ister kahve masrafından kurtulmak içinKahve ağacı çıkacak içinde be kadın![]()

Onu ister kahve masrafından kurtulmak içinKahve ağacı çıkacak içinde be kadın![]()

Gelmiş geçmiş olsun canımAmeliyat olduuukk
Ayy iyi şükür ya bi de kocaman fıtık varmış o alındı 3 ameliyat püf
Sağol canimAfiyet olsun canım
Geçmiş olsun canımAmeliyat olduuukk
Ayy iyi şükür ya bi de kocaman fıtık varmış o alındı 3 ameliyat püf
HahaOnu ister kahve masrafından kurtulmak için

Geçmiş olsun canımAmeliyat olduuukk
Ayy iyi şükür ya bi de kocaman fıtık varmış o alındı 3 ameliyat püf
Olduda bitti masAllah gecmisler olsun canim
Maşallah canım çok şükür bir kaç gün sıkıntı olur ama geçer inşallah rabbim çabucak geçirsin
Gelmiş geçmiş olsun canım
Geçmiş olsun canım
Sağolun kızlarrGeçmiş olsun canım
Günaydıın
Günaydın kızlarGünaydınnnn
Eee napayim dedim kimse yok yazayim aAaa yatcan mı
Gün yeni başlıyor sana

Ayy sorma bıktım parktan bende artikParktan anca geldik kızı yıkadım inşallah yatcam
İyi geceler canımIyi geceler
Bizde bizde bıktıkAyy sorma bıktım parktan bende artik