Geçmiş olsun canımBnm migren tuttu fenayım
Geçmiş olsun canımBnm migren tuttu fenayım
Bebe napıyorGünaydıı, hayırlı cumalar
NabersinizGünaydın hayırlı cumalar
Ben akşam öyleydim saat 4 te bir uyandım tekrar 6da yattım
Geçmiş olsun kizlarSabah 6 da ağrıyla kalktım 3 gibi ağrı anca azaldı o da ağrı kesiciyle
Sagol canimKolay gelsün canım
Sıcak mı bizim bura baya rüzgarlıUleee bu ne sıccaaahhkkkkk
Geçmiş olsun canım
SağolasınızGeçmiş olsun kizlar
Sagol canim
Çok sıcak buraya da öğlen yağdı ama sıcağı ayrıSıcak mı bizim bura baya rüzgarlı
Sıcakta zorBugun cok yogun gecti anammmm bayilcam
Sağol canım yarın yapacağım inşallahCanım ben göz kararı yapıyorum çoğu zaman.
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 yumurta
3 kaşık toz şeker
1Bardak süt
1,5 bardak un
Ben çoğu zaman göz kararı koyuyorum her şeyi zaten kek yapılırken ki halindeki gibi sıvı olsa yetiyor
Allah kolaylık versin canımBugun cok yogun gecti anammmm bayilcam
Sagol canimAllah kolaylık versin canım
Uğraşmaca canım senden naberBebe napıyor
Nabersiniz
Gelsene banada birlikte ugrasiriz aUğraşmaca canım senden naber

İki deli birbirimizi idare ederizGelsene banada birlikte ugrasiriz a

İki deli birbirimizi idare ederiz

İyilik sağlık nolsun coluk cocuk bizde aynıUğraşmaca canım senden naber
Sıra gelirse idare edersiniz
