Yeee❤️Dengele‍❤️Zayıflaa❤️

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.099
Tepki
83.333
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
İyi canım sen nasılsın valla bayramdan sonra yazlık ayırmaya yıkama katlama sürecine girdim iki gündür ev perişan yıkayacaklar bitmedi ama bizde çok renkli var ondan böyle uzun sürdü
Oh oh maşallah bizde tuvalet egitimine başladık ilk gün bakalım öglene kadar hep ağladı bez tak diye :D şimdi sustu biraz bakalım
 

AystLL

Daimi Üye
Katılım
17 Aralık 2022
Mesajlar
7.069
Tepki
36.132
Puan
113
Yaş
39
Konum
Bursa
Afiyet olsun tarifini atar mısın benim oğlan da çok seviyor bulduğum tarifi ben pek sevmedim
Canım ben göz kararı yapıyorum çoğu zaman.
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 yumurta
3 kaşık toz şeker
1Bardak süt
1,5 bardak un
Ben çoğu zaman göz kararı koyuyorum her şeyi zaten kek yapılırken ki halindeki gibi sıvı olsa yetiyor
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst