Ogün gittik kaynanaya kaynım var diye kaynana bizi bıraktı gitti kardeşine ruh hastası et çıkarmış yufka çıkarmış diyor eti haşla eee dedim yufkayı sırala ıslama yap biz gelesiye he tabi dedim.
Bizim arabada ızgara teliyle kömür vardı esim etleri ayarladı şişledik pişirdik yufkaya sardık yedik çay içtik terasta

12de gittiydi hanım 6gibi geldi ordan diyo bidee ee ıslamayı yaptınmı

kaynımda dedi biz eti mangal yaptık yufkaya doladık yedik

sonra cıktık ordan bize geldik (kaynımda geldi) şişme yatak şişirdik odaya onda yattı

(bidaha gelemesin) sabahta kahvaltı yaptık biraz ormanda dere tepe gezdirdik

bida mangal yaptık falan akşam bıraktık bida bide kaynanan oraya ayy öldüm git gel beni mafetti bi kaç ay kimseyi görmek istemiyorum
