Kocamın böbrek taşı sorunu vardı Salı günü iki büklüm hastaneye gitmiş ağrıdan o da iğne yapıp gönderdi kendi doktoruna gittik ertesi günü oda tomografi çektirdi. Kum gibi döküyorsun kanallarda bir şey yok ilaçlarını düzenli yut dedi gönderdi. Üç gün rapor aldı evde ne işler bitiyor ne çocuklar duruyor bakalım ne yapacağız bu yazNerdesiniz hu hu tüm gün