Bitterçikilata
Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Bn mü hocamBenide benide okusana a
Bn mü hocamBenide benide okusana a
Sağol ablaYuhhh agzim acik kaldi a
Geçmiş olsun canım
Ay çok kötü bişey oldu muAman aman çok parçası içerde kalan oluyormuş
bir kaç ay önce eşimin kardeşinin üstünede patladı

Ay birde geçen arkadaşlara parka oturmaya gittik etekli takım giydim 2 yıldır var her gelen ayy takımın çok güzel dedi eve dönerken eşim si*ara içiyordu kolum değdi gömleğin kolu yandı eve gelince üstümü değiştireyim derken eteğin içindeki lastik koptu 60 beden oldu
Hee valla senBn mü hocam

Okudum sifa Allahtan aÜfürükçü hocamız oldun![]()

Ağzına sağlık hocammmOkudum sifa Allahtan a
Berhudarol evladimAğzına sağlık hocammm
Yok canım ufak tefek sıyrıklar olmuştuAy çok kötü bişey oldu mu
Ayyy köyü olmuş lastik hallolur da yanık sor eski püskü giyin evladımAy birde geçen arkadaşlara parka oturmaya gittik etekli takım giydim 2 yıldır var her gelen ayy takımın çok güzel dedi eve dönerken eşim si*ara içiyordu kolum değdi gömleğin kolu yandı eve gelince üstümü değiştireyim derken eteğin içindeki lastik koptu 60 beden oldu

haSonuç var mı ağırlıkDurun bir üfüreyim sizi a
Ağırlığını almim hocaaHee valla sen
Ağırlık olmazmi gittigin yurt dışında bıraksaydın ya agirligini aSonuç var mı ağırlık
Bi hafiflik gelmişti demek sen okudun ağzına sağlık canım

Ben seninkini neden aliyorim heeeAğırlığını almim hocaa
Direk çarşaf alsaydınSiyah nene elbisesi aldim a