Elif_Eylul
Daimi Üye
- Thread Starter
- #103.701
Gunaydin 
Koşuşturmaca kermes vardı cupcake yapıp götürdüm biraz dinleneyim mutfağa tekrarNapiyorsunuz beyaaaa ses soluk yok
Bazen öyle oluyor yarım kesiliyor köyde bizde de oluyorduSabah elektrikler gitti ama sadece beyaz eayalarin ordaki kablularda elektrik var,ne lamba ne internet nede tvlerde kafayi yicem
Aaa diyorum bende bana bu keklere nerden geldi aKoşuşturmaca kermes vardı cupcake yapıp götürdüm biraz dinleneyim mutfağa tekrar

Kafayi yemiş elektriklerde benim gibiBazen öyle oluyor yarım kesiliyor köyde bizde de oluyordu
Benden geldiAaa diyorum bende bana bu keklere nerden geldi a

Estağfurullah aplaaaKafayi yemiş elektriklerde benim gibi
Insan isim soyisim yazardi aBenden geldi

Aaa acı gercekler bunlar aEstağfurullah aplaaa

Başım dönüyor tansiyonum düşüyorNapiyorsunuz beyaaaa ses soluk yok
Sen zeki kadınsın anlarsın diye yazmadımInsan isim soyisim yazardi a

Geçmiş olsun canımBaşım dönüyor tansiyonum düşüyor
Beni okusana

Sağol canımGeçmiş olsun canım
Aplaa beni de okur musun ya hazır ağzın değmişken
Başıma neler neler geldi tencere ocaktan düştü salçalı yemek hep halıya döküldü kapağı bulgur gibi oldu araya çok girmeden duşa kabinin camı patladı her yer cam oldu birde bitto gibi üzerimde hep ağırlık var hocam @Elif_Eylul






Annemde öyle diyorSağol canım
Aman güzel yemekler yapınca nazar oldun
Bol bol ayatel kürsi nas- felak oku canım
Duşa kabin bu ara çok duyuyorum patlıyor kimseye bişi oldu mu?
Hay bittoonun üzerindeki ağırlık uçsa gitse
Cüsse ağır ya ağırlıkta ağır oluyor
Birde evin kapı eşiklerini sirkeyle sil
Bn bunları yapıyorum halim bu yapmadan vay halime

Yuhhh agzim acik kaldi aGeçmiş olsun canım
Aplaa beni de okur musun ya hazır ağzın değmişken
Başıma neler neler geldi tencere ocaktan düştü salçalı yemek hep halıya döküldü kapağı bulgur gibi oldu araya çok girmeden duşa kabinin camı patladı her yer cam oldu birde bitto gibi üzerimde hep ağırlık var hocam @Elif_Eylul

Benide benide okusana aBaşım dönüyor tansiyonum düşüyor
Beni okusana

Aman aman çok parçası içerde kalan oluyormuşAnnemde öyle diyor
Uçarsa benimkini de götürmeyi unutmasın![]()
Eşim işten gelmişti duş alıyordu o içindeyken patlamıştı ayağına filan batmıştı küçük parçalar öyle ciddi bişey olmadı şükür