Bitterçikilata
Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Günaydınnnn
Keşke bende aKeşke uyuyor olsam![]()

Hehe pok aTabii kendi uyumayınca kimseyi uyutmaz kendi uyuyunca sesi sedası çıkmaz

Hadi uyuyalım geriKeşke bende a
Hehe pok a

Ben kursa gidiyorum uyuyamam keskee yatsamHadi uyuyalım geri
Aynen ya benimde lafta kalıyor işte benimde işime var halı filan silicemBen kursa gidiyorum uyuyamam keskee yatsam
Halı silcegine yika beAynen ya benimde lafta kalıyor işte benimde işime var halı filan silicem
Kız zaten temizler yakın zamanda yikandilar halı yıkama Makinesiyle yıkayacağım yapmasam yapmam da işte arkadaşın halı yıkama Makinesi buradayken yapayım da biraz gitsin dedimHalı silcegine yika be
keşkeeeeeeUyuyun bakalim biraz daha
Günaydın
Günaydın kızlarMarabayınkeyifli günler
İyiyim şükür abla sen nasılsın npysnGünaydın kızlar
Nasılsın bakiyim
Ben pek iyi değilim çok yoruldumGünaydın kızlar
Nasılsın bakiyim
Iyiyim bende çok şükür canimİyiyim şükür abla sen nasılsın npysn
Noldu canim hayirdirBen pek iyi değilim çok yoruldumdün eşim izinliydi bugün işte. Canımda sıkkın biraz
Havalardan herhaldeNoldu canim hayirdir