Yeee❤️Dengele‍❤️Zayıflaa❤️

OP
Elif_Eylul

Elif_Eylul

Daimi Üye
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
35.641
Tepki
163.987
Puan
113
Yaş
43
Konum
Bursa

Bitterçikilata

Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
28.548
Tepki
119.161
Puan
113
Konum
Elit

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.110
Tepki
83.366
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
bizim doktor 2 yaşa kadar önemli 2 yaşa kadar süt varsa mutlaka alsın dedi o yüzden azalmasın dediim
Kız azalıyor sen napasan yap bebeklik akışkanlık olmuyor zaten, bebek bide 1 yaştan sonra yemek sonrası çay kahve gibi emiyor alışkanlık olarak cop cop tmm haha
 

Maya.

Daimi Üye
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
10.916
Tepki
47.011
Puan
113
Konum
En Elit
Danayi emzir gitsin ahaha
emzircem haha
Kız azalıyor sen napasan yap bebeklik akışkanlık olmuyor zaten, bebek bide 1 yaştan sonra yemek sonrası çay kahve gibi emiyor alışkanlık olarak cop cop tmm haha

Azalmasın da sonra bırakırken zor olacak
2 yaşa kadar emsin ama ana öğün gibi değil

Alışkanlık yapıuor canı sıkıldıkça meme diyor bebe
yok öyle değil benimki yani uykuya geçerken emiyor. Ana öğünleri artık yemekler oldu çok şükür yiyor da. mesela bir yerdeyken asla aklına gelmez haha
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst