Oğlanı okula bıraktım yemek yapıyorum sen napıonÜzümlü kekler napaysunuz
Oğlanı okula bıraktım yemek yapıyorum sen napıonÜzümlü kekler napaysunuz
Opera yükle canım birsey yokOpera diye yok belki
Bn normal googleden giriyorum
Operayı kullanmadım hiç daha önce denedim sevmedim
Valla elimdeki seccadeyi bitirmeye çalışıyorum,okula yemek götürüp arkadasa kahveye girdim,geldim namaz kildim birazdam gene okulaÜzümlü kekler napaysunuz
Oğlanı okula bıraktım yemek yapıyorum sen napıon
Sabah 8 de çıktım daha da dışardayım eşimin işleriyle koşturuyorumOpera yükle canım birsey yok
Valla elimdeki seccadeyi bitirmeye çalışıyorum,okula yemek götürüp arkadasa kahveye girdim,geldim namaz kildim birazdam gene okula
Sen napiyosun
sütü azaltıyormuşşHaha emzirenler içemiyormu
sütü azaltmaz mı1 yaşından sonra emziren anneler böyle çaylar öneriliyor
1 yaşından sonra ek gıda ağırlıklı oluyor zaten 1 yaş öncesi süt önemlisütü azaltıyormuşş
sütü azaltmaz mı

bizim doktor 2 yaşa kadar önemli 2 yaşa kadar süt varsa mutlaka alsın dedi o yüzden azalmasın dediim1 yaşından sonra ek gıda ağırlıklı oluyor zaten 1 yaş öncesi süt önemli
Bn içmeye başladım sorun olmadı tabi max 2 fincan Dr yine danış
Danayi emzir gitsin abizim doktor 2 yaşa kadar önemli 2 yaşa kadar süt varsa mutlaka alsın dedi o yüzden azalmasın dediim

Opera neymisOpera diye yok belki
Bn normal googleden giriyorum
Operayı kullanmadım hiç daha önce denedim sevmedim
Kız azalıyor sen napasan yap bebeklik akışkanlık olmuyor zaten, bebek bide 1 yaştan sonra yemek sonrası çay kahve gibi emiyor alışkanlık olarak cop cop tmmbizim doktor 2 yaşa kadar önemli 2 yaşa kadar süt varsa mutlaka alsın dedi o yüzden azalmasın dediim

Azalmasın da sonra bırakırken zor olacakbizim doktor 2 yaşa kadar önemli 2 yaşa kadar süt varsa mutlaka alsın dedi o yüzden azalmasın dediim
Alışkanlık yapıuor canı sıkıldıkça meme diyor bebeKız azalıyor sen napasan yap bebeklik akışkanlık olmuyor zaten, bebek bide 1 yaştan sonra yemek sonrası çay kahve gibi emiyor alışkanlık olarak cop cop tmm
Google gibi arama motoruOpera neymis
Ben oglanı çok zor ayırmıştım hamileydim 5 aylık anca ayrılmıştıAzalmasın da sonra bırakırken zor olacak
2 yaşa kadar emsin ama ana öğün gibi değil
Anladım safari gibi bişe sandım tmmGoogle gibi arama motoru
sıkıcı ama sonradan patlıyor insan anladıkları içinde eli sokarlar açmaya calısırlar ortalık yerdeAlışkanlık yapıuor canı sıkıldıkça meme diyor bebe

emzircemDanayi emzir gitsin a
Kız azalıyor sen napasan yap bebeklik akışkanlık olmuyor zaten, bebek bide 1 yaştan sonra yemek sonrası çay kahve gibi emiyor alışkanlık olarak cop cop tmm
Azalmasın da sonra bırakırken zor olacak
2 yaşa kadar emsin ama ana öğün gibi değil
yok öyle değil benimki yani uykuya geçerken emiyor. Ana öğünleri artık yemekler oldu çok şükür yiyor da. mesela bir yerdeyken asla aklına gelmezAlışkanlık yapıuor canı sıkıldıkça meme diyor bebe
