"Müşteri Temsilcisi Bana Ahlak Dersi Vermeye Çalıştı"

Şahmaran.

Admin
Admin
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
38.082
Tepki
50.395
Puan
113
Sizin Şikayetleriniz: C.K. müşteri temsilcisine “bebeğim” diye hitap ettikten sonra aldığı yanıt ile şok oldu. “Sizin şikayetleriniz” adlı bölümde sikayetvar.com’a gönderdiğiniz şikayetleriniz aynen yayınlanmaktadır.



“Turkcell müşteri hizmetleri temsilcisi olan kişiye görüşme sırasında gayri ihtiyari olarak ‘bebeğim’ diye hitap ettim. Hakaret etmemiş olmama rağmen çağrıyı sonlandırmış olmasından ötürü müşteri hizmetlerini tekrar arayıp kendisiyle ilgili olan şikayetimi dile getirdim. Daha sonra beni başka bir temsilci aradı.



Bana toplumun bazı ahlak kuralları olduğunu, bir erkeğin başka bir erkeğe bebeğim demesinin toplumun ahlak kurallarını zedelediğini, bu hitabın ahlak kurallarına uygun olmadığıyla ilgili bana birkaç ahlak dersi verdi. Annesinden babasından ahlak dersi almamış ben böylece Turkcell'den ahlak dersi almış oldum. Turkcell ile ilgili şikayetimin ahlaksal yapımın sorgulanmasıyla ilgili olması da işin dramatik kısmı.”
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst