Bazen müşterinin haklı olduğu durumlar da oluyor,
ünlenmiş bir giyim mağazasından indirimli satıştan kot pantolon almıştım,
prensip olarak yıkamak için makineye atmadan önce deterjansız bir suya
batırırım renk vermiyorsa ondan sonra diğer çamaşırlarla makinede yıkarım, fakat bu pantolonu giydiğimde belim bacaklarım boya içinde kaldı dolayısıyla aldığım yere götürdüm,mağaza sorumlusunun verdiği cevap şöyleydi hanımefendi bu pantolonun kumaşı özel bir boya ile boyanıyor. indirim süresi bitti başka seçtiğiniz ürüne fark ödersiniz,haklı tabi farkı ödemem gerekir,
ama benim aldığım pantolon 35 TL, indirimsiz ürünler 90-120 TL arasında para iadesi yok diyor , satarken bu ürün boyar deseler kimse almaz tabiki,sinirlenip fazla patırtı çıkarmadan pantolonu alır mağazayı terk edersin,ertesi gün aynı mağazanın başka semtteki yerine gittim,durumu söyledim, yeni fiyatlarla olan ürünlerden şu anda alamıyacağımıda ifade ettim, yetkili daha anlayışlı çıktıda paramı iade ettiler,