Müşteri her zaman ve her konuda haklı mıdır?

nk83

Admin + Sitenin Hikaye Yazarı
Admin
Katılım
24 Ağustos 2010
Mesajlar
63.294
Tepki
83.532
Puan
113
Konum
İstanbul
Müşteride herkes gibi her zaman ve her konuda haklı değildir demek istedim ama haksız dahi olsa bunu saygı çerçevesinde açıklamak gerekir anlarsa ne alâ
 

çitlenbikk

Daimi Üye
Katılım
30 Mart 2013
Mesajlar
350
Tepki
366
Puan
63
Konum
istanbul
Bazen müşterinin haklı olduğu durumlar da oluyor,

ünlenmiş bir giyim mağazasından indirimli satıştan kot pantolon almıştım,

prensip olarak yıkamak için makineye atmadan önce deterjansız bir suya
batırırım renk vermiyorsa ondan sonra diğer çamaşırlarla makinede yıkarım, fakat bu pantolonu giydiğimde belim bacaklarım boya içinde kaldı dolayısıyla aldığım yere götürdüm,mağaza sorumlusunun verdiği cevap şöyleydi hanımefendi bu pantolonun kumaşı özel bir boya ile boyanıyor. indirim süresi bitti başka seçtiğiniz ürüne fark ödersiniz,haklı tabi farkı ödemem gerekir,
ama benim aldığım pantolon 35 TL, indirimsiz ürünler 90-120 TL arasında para iadesi yok diyor , satarken bu ürün boyar deseler kimse almaz tabiki,sinirlenip fazla patırtı çıkarmadan pantolonu alır mağazayı terk edersin,ertesi gün aynı mağazanın başka semtteki yerine gittim,durumu söyledim, yeni fiyatlarla olan ürünlerden şu anda alamıyacağımıda ifade ettim, yetkili daha anlayışlı çıktıda paramı iade ettiler,
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst