Duyuruyu Kapat
Hanimefendi: kadınlara özel bir şekilde sağlık, giyim, beslenme, diyet ve benzeri kısaca her konuda destek veriyor. Türkiye'de tek kaynak olma yolunda hızla ilerleyen Hanimefendi.com, üyeler dışında ziyaretçilere açık yapısıyla da paylaşım mantığının hakkını vermeye çalışıyor. Siz de bunun bir parçası olmak istiyorsanız, hemen ücretsiz kayıt olabilir ve aramıza katılabilirsiniz. Sensiz bir kişi eksiğiz... :)
Duyuruyu Kapat
Instagram 180T
Facebook 10K
Twitter 138T

Kızlar Çok Acil Ütü Tavsiyesine İhtiyacım Var!

Konu, 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' kısmında LiLi tarafından paylaşıldı.

  1. LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Kızlar 5 yıllık Arçelik ütüm dün isyan bayraklarını çekti ve artık çalışmıyor.
    Acilen bir ütü almam gerek ama ne alacağıma karar veremedim siz ne kullanıyorsunuz ne tavsiye edersiniz? Pratik şekilde kullanışlı ve hafif olması tercih sebebi olacaktır. Yanında jilet gibi ütü yaparsa da ne ala.Son olarak da musluk suyuyla çalışır mı , temizliği manuel midir yoksa kendisi mi yapıyor bahsederseniz minnettar olurum. :korkak: Başka isteğim yok :)
     
    sadiye, Lilav, Aslı Oktay ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. Şekerpare

    Şekerpare Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    14.498
    Beğeniler:
    20.504
    Ne çok soru sormuşsun :sok


    :hihi: Öncelikle Lilicim benim ütüm Tefal.Tam 4 yıldır hatta son 2 yıldır çatır çatır nerdeyse hergün ütü yapıyorum diyebilirim :cokkomik: Musluk suyu koymuyorum daha uzun ömürlü olsun diye.Ayrıca temizlik konusuna gelince ... :acep: 4 yıldır ben hiç ütü temizliği yapmadım :acep: Kireç temziliğinden bahsediyorsun dimi canım?Hiç sorun yaşamadığım için temizlik konusunda herhangi birşey yapmadım ama sirkeli su iyi gelir kireçleri söker atar diye duymuştum
     
    Lilav, LiLi ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  3. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    canim ben iki cesit utu kullaniyorum biri buhar kazanli buharla utu yapiyosun ama pantalonlar zor utuleniyo diger turlu cok rahat ozellikle perde vs utulemesi cok kolay oluyo

    birde pantalonlar icin philips aldim cok memnunum jilet gibi derler ya hih iste oyle utuluyo 150 gr buhar gucu var ki bunu gecen sene aldim ben bu sene daha yenileri cikmistir eminim ben cok memnunum philipsten tavsiye ederim canim :dance2:

    tabi aslinda bu isin erbabi sila ablamla sekerparem onlar benden daha iyi bilirler utu isini :tskler:
     
    Lilav, LiLi ve Şekerpare bunu beğendi.
  4. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    su olarak da ne kullancagin sana kalmis:eek:
    musluk suyu kullanirsan temizlik yapman gerekiyo ama kaynamis ya da icme suyu kullanirsan hic s1kinti olmuyo utulerde philips markalarda bi dugmesi var basiyosun buharla birlikte kirecini atiyo canim:dance2:
     
    Lilav, LiLi ve Şekerpare bunu beğendi.
  5. Şekerpare

    Şekerpare Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    14.498
    Beğeniler:
    20.504
    :hihi: canım benim

    Bende içme suyu kullanırım.4 yıldır hiç bir kere bile musluk suyu koyduğumu bilmem :huhuu:
     
    Lilav ve LiLi bunu beğendi.
  6. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Sağolun kızlar :eek:pucuk:
    Benim Arçelik'te de bir düğme vardı basınca kendini temizliyordu , musluk suyu kullanılabiliyordu.
    Bu sefer yeni alacağıma gözüm gibi bakıcam en azından 1 ay kadar gözüm gibi bakarım heralde :hihi:
    Buhar kazanlı ütüler güzelmiş Aslım , ütü seven profesyonel ütücüler için biçilmiş kaftan gibi görünüyor.Pantolon ütülmek bile bana işkence kızlar ya Allah'tan perde ütüleme derdim yok yoksa mahfolmuştum heralde.
    Philips azur güzel görünüyor 400 TL. kadar bir fiyatı var sanırım eder mi o kadar sizce?
     
    Lilav ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  7. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Bu arada sılam olsaydı keşke o da bi tavsiyede bulunsaydı bana :mendil:
     
    Lilav ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  8. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    Ah lilim sende benim kafadansin :huhuu:
    bende utuyu iskence olarak gorenlerdenim hatta sekerparemle sila ablam yaptiklari utuyu anlattilar birinde de fenalik geciriyodum az kaldi
    canim philips utulerin hepsi kirec temizleme icin dugmesi var ben cok memnunum baya da guzel aciyo buhar gucu muhtesem oluyo hatta benimkinin bir ust modelinin resmini ekliyim sana benimkinin resmini bulamadim bunun gramaji 150 idi bu 170 extra olarak soklamasi varmis bak fiyati da 259 liraymis
    [​IMG]
    tabi birde iyonik buhar dedikleri var o daha muhtesem 400 lira yaziyo sanirim sen ona bakmissin ben tavsiye ederim philips kullanip ta daha pisman olanini duymadim ben :dance2:
     
    Lilav ve LiLi bunu beğendi.
  9. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Evet Aslım aynen herşeyi yapmaya razıyım yeter ki ütü demesinler istiyorum ama olmuyor :teselli:
    Philips hoşuma gitti canım yazdım kenara bu senin dediğini. Azur güzel ama ne biliyim daha önce ütüye 400 lira vermediğim için normal mi bilemiyorum. Kendisi ütü yapan ütü çıksa 2000 TL. veririm ama bak daha yukarısı olmaz :hihi:
     
    Lilav ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  10. Lilav

    Lilav Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    22.428
    Beğeniler:
    21.988
    Ben önce tefal kullaniyordum cok memnundum 7 yil kullandiktan sonra bozuldu(oda benim hatamdi)
    bende hep kaynatilmis su kullanirdim,simdi aeg aldim keske almasaydim hic memnun degilim
     
    LiLi ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  11. Lilav

    Lilav Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    22.428
    Beğeniler:
    21.988
    Bu arada ütü benim icinde iskence:dill:
     
    LiLi ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  12. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    ah ah seni nasil iyi anliyorum bir bilsen kuzum
    400 lira utuye verilir mi verilir ama bu benim dedigim utu de yani baya is gorur tabi kaar senin carsiya cik bir bak derim daha neleri vardir kim bilir

    aa baksana ayser ablanin buldugu bir utu vardi 9 dk da bir suru kiyafeti kendi utuluyodu dur bulayim linki bir bak
    https://www.hanimefendi.com/ev-temizliginde-puf-noktalari/61579-utu-derdine-son.html
    400 lira kendini yoracagin bir utuye karsilik 600 kusur bu utuye verilir:eek:
     
    LiLi ve Lilav bunu beğendi.
  13. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Aramıza hoşgeldin bebeğim , kayıtlarımız sağ tarafta danışmadan yapılıyor :hihi:

    Aslı nasıl güldüm , süper fikirmiş bu 9 dakikada ütü makinesi , ben linki açınca karşıma bunun gibi bişey çıkıcak sandım
    [​IMG]
     
    Aslı Oktay bunu beğendi.
  14. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    :kptmya: asil simdi ben guldum Allah iyiligini versin kuzum :hihi:
    ama bak o da iyi fikir benim arkadas kullaniyo o metodu bir filipinli getiriyo butun utuyu yaptiriyo "kafam cok rahat" diyo :D
     
    LiLi bunu beğendi.
  15. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Ah canım düşünmedim değil ama temizlikçi gelicek diye temizlik yapan bir kadının kızıyım ben , çağırırım kadını beğenmem arkasından bir de ben ütülerim sonra oturup derdime yanarım heralde :hihi:
     
    Aslı Oktay bunu beğendi.
  16. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    ay lilim bu kadar mi benzeriz birbirimize sen anlattikca kendimi goruyorum :kptmya:
     
    LiLi bunu beğendi.
  17. sadiye

    sadiye Admin

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    60.987
    Beğeniler:
    56.346
    [​IMG]

    TEFAL OPTICORD® GV5125

    Bende bu var canim.
    Cesmeden koymuyor suyunu.
    Dogum günümde hediye etmislerdi.
    Ben cok memnunum. :eek:
     
    Aslı Oktay ve LiLi bunu beğendi.
  18. PratikHanim

    PratikHanim Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2012
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    70
    lilicim, ütüden hoşlanan kaç kişi var ki zaten? Ama ben işin kolayını buldum çünkü philips kazanlı ütü kullanıyorum, acaip memnunum. buharı çok güçlü. kırışıkları hemen açıyor.
     
    LiLi bunu beğendi.
  19. jelibon

    jelibon Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2012
    Mesajlar:
    328
    Beğeniler:
    166
    benim arçelik memnunum
     
    LiLi bunu beğendi.