Duyuruyu Kapat
Hanimefendi: kadınlara özel bir şekilde sağlık, giyim, beslenme, diyet ve benzeri kısaca her konuda destek veriyor. Türkiye'de tek kaynak olma yolunda hızla ilerleyen Hanimefendi.com, üyeler dışında ziyaretçilere açık yapısıyla da paylaşım mantığının hakkını vermeye çalışıyor. Siz de bunun bir parçası olmak istiyorsanız, hemen ücretsiz kayıt olabilir ve aramıza katılabilirsiniz. Sensiz bir kişi eksiğiz... :)
Duyuruyu Kapat
Instagram 180T
Facebook 10K
Twitter 138T

Kız Kardeşimin Bebişi İçin Yaptığım Bebek Yelekleri

Konu, 'Örgü Modellerimiz' kısmında Şahmaran. tarafından paylaşıldı.

  1. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Tamam canımın içi:ask:
     
    Fındık Kurdu bunu beğendi.
  2. esmer bomba

    esmer bomba Daimi Üye

    Kayıt:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğeniler:
    440
    ellerine,emeğine ve özellikle yüreğine sağlık canım benim:iloveyou::eek::iloveyou:
     
  3. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Fındığım sözümde duruyorum ve bu yazılı anlatıma birde resim ekliyorum canısı.
    Öncelikle gerekli malzemeler:Bebe yünü - 3.5 numara şiş ve eller:D
    54 ilmek ile patiğimize başlıyoruz:orgu:
    [​IMG]
    Tüm 54 ilmeği haroşa (yani ters örgü) örmeye başlıyoruz
    [​IMG]
    Bu şekilde 54 ilmeğin hepsini toplamda 8 sıra haroşa öreceğiz.
    [​IMG]
    [​IMG]

    8 sıra haroşa ördükten sonra canım;22 tane ilmek sağdan - Ortadan 10 tane ilmek-yine soldan da 22 tane ilmek şeklinde ayırım yapıyoruz.
    Yaparkende 22 ilmek olan kısımlar haroşa örülecek.Ortadaki 10 ilmek ise düz örgü örülecek.Toplam ilmek sayısı yine 54.
    [​IMG]
    22 ilmek haroşa - 10 ilmek düz örgü - 22 ilmek haroşa..Formül bu canım-hmm

    [​IMG]

    Ayırım yaptıktan ve örgümüze şekil verdik.Örgünün tersinde hiç bir şey yapmıyoruz birtanem.Ve yine ön kısmında yapacağım şey;
    21 ilmek haroşayı ördük ve 22.ilmekte o ayırdığımız 10 ilmeğin,ilk baştaki ilmeği ile birlikte topluyoruz.Yani 22 ilmek sayısı 21'e düşecek,ortadaki 10 ilmek sayısı yine 10 kalacak ama düz örgünün her iki sağından ve solundan birer ilmek eksiltmiş olacağız.
    [​IMG]
    Aynen burada yuvarlak içine aldığım gibi canım.
    [​IMG]

    Ve patiğin görüntüsü aynen bu şekilde şekil almaya başlayacak.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Her iki kenardaki 22 sayısı, 12 tane kalana eksiltiyoruz..Devamı gelecek bekleyin beniakşam ancak bu kadarını yapabildim-ayse

    Evet kaldığımız yerden devam ediyoruz.
    Her iki sağ ve sol haroşalardan birer eksiltip 21 sayısına geldik ve yapacağımız şey şu olacak;
    [​IMG]

    [​IMG]

    Bir sıra hiç bir şey yapmadan haroşa örüyoruz...
    [​IMG]

    Ve ilk başata iki sıra haroşa örüp,bir attırıp,iki ilmeği topluyoruz..Aynı şekilde biu sıra bu şekilde devam edecek.İki ilmek haroşa ör,bir arttır,iki imlek topla.
    [​IMG]
    Aynen burada olduğu gibi;
    [​IMG]
    Sonra yine diğer sırada düm düz bir şekilde haroşa örüyoruz ve toplam 8 sıra olacak haroşa sayımız.
    [​IMG]
    8 sıra haroşa olduktan sonra patiğimizi kesiyoruz.
    [​IMG]
    Ve boğaz kısmından itibaren ip ile parmak uçlarına doğru iğne yardımı ile dikiyoruz.
    [​IMG]
    İşte o cicili şirin patiklerimizin bitmiş hali:)
    [​IMG]

    (Takıldığın yer olursa hiç çekinmeden sorabilirsin canım benim:orgu:)

     
    Fındık Kurdu ve kedijik bunu beğendi.
  4. kedijik

    kedijik Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    9.606
    Beğeniler:
    11.920
    Senı patık gurusu ılan edıyorum Maran.Harıkalarrrrrrr-hmm

    Aksam aksam bıde bunlarla ugrasmıs oyyyyy becerıklı şey senıııı
     
    Fındık Kurdu ve Şahmaran. bunu beğendi.
  5. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Kedim sorma yaa:orgu:
    Kırmızı bir yelek ördümki onu görmelisiniz siz.
    Aklımda hep patik örmek vardı ve hiç beceremiyor deli oluyordum:cirla:
    sonra oturdum ben bu patiği yapacağım dedim ve galip geldim:kupa:
    Şimdi Fındığımda rica edince,akşamda yeleğim bitip elimde ipim kalınca,hem Fındığıma bir yararım olsun dedim,hemde yaptığım yeleğin bir patiği olsun istedim.
    Yani bir taşla iki kuş vurmuş oldum-ayse
     
    Fındık Kurdu ve kedijik bunu beğendi.
  6. kedijik

    kedijik Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    9.606
    Beğeniler:
    11.920
    Anam soyle etrafda bı doguran olsa da orsem bende bak heveslendım.Ama gectım doguranı mını mını bebe bıle yokkk:aglayan:
     
  7. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Ay benimde tam tersine,bir arkadaşım hamile.:hamis:
    sonra bir müşterim geldi önceden bir sohbetimiz vardı bebek düşünmüyoruz dedi,haftaya hamile haberini aldım:D
    kız kardeşim zaten eli kulağında doğurdu haberini alabilirim.
    Yani ben senin yerine bol bol bebek seveceğim bu sene:besik:
     
  8. kedijik

    kedijik Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    9.606
    Beğeniler:
    11.920
    En mınık bebegımız 1 yasını bıtırdı kışa kadar da sevımlı patık gıyme yasını cokdaannnn gececek onun buyugude 3 yasına gırecek daha da bebe de yok gebe de :gul:
     
  9. Fındık Kurdu

    Fındık Kurdu Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47.854
    Beğeniler:
    49.335
    Ellerine sağlık şahım,bende bikaç kez bişeyler yaptığım için anladım nasıl yapıldığını

    buraya kadarını yapabilirim:orgu:
     
    Şahmaran. bunu beğendi.
  10. GÜLNİDA

    GÜLNİDA Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    50
    Çok güzel olmuş bu yelekler elinize sağlık
     
    Şahmaran. bunu beğendi.
  11. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Fındığım sözümü yerine getirdim:findik:
    Artık bir teşekkürü hakettim değilmi-ayse
     
    Sivasin gülü, sadiye ve Fındık Kurdu bunu beğendi.
  12. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Tamam canım takıldığın yerde sorarsan elimden geldiğince yarımcı olurum:cak:
    Teşekkür ederim:utandim:
     
  13. Fındık Kurdu

    Fındık Kurdu Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47.854
    Beğeniler:
    49.335
    Bütün teşekkürler feda olsun sana bitanem,kolay görünüyo:eek:

    boğaz kısmında biraz takılabilirim

    oraya gelince soraraım sana,çok çok teşekkürler canım:eek::eek::eek:
     
  14. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Her zaman sorabilirsin birtanem takıldığın yerde:eek:
     
    Fındık Kurdu bunu beğendi.
  15. Fındık Kurdu

    Fındık Kurdu Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47.854
    Beğeniler:
    49.335
    :eek::eek::eek::eek::eek:
     
  16. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şahmaran.

    Şahmaran. Admin

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    38.084
    Beğeniler:
    50.396
    Bebişimizde dünyaya geldiğine göre,bu ördüğüm yeleklerin hepsini giyer inşallah zamanla
     
  17. Fındık Kurdu

    Fındık Kurdu Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47.854
    Beğeniler:
    49.335
    Ayy Şahım tembel ben daha başlayamadım iyi mi:dedikodu::utandim::orgu:
     
  18. ayser

    ayser Daimi Üye

    Kayıt:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    6.699
    Beğeniler:
    7.439
    çok güzeller paylaşımın için sağol patikleri elimi uzatıp alasım geldi nede olsa oğlumu evlendirdim babaannelik hayali kuruyorum:besik:
     
  19. sadiye

    sadiye Admin

    Kayıt:
    4 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    60.987
    Beğeniler:
    56.346
    cok güzeller ellerine saglik.:orgu:
     
  20. LiLi

    LiLi Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2010
    Mesajlar:
    9.396
    Beğeniler:
    12.557
    Çok şıklar , ellerinize sağlık.