Duyuruyu Kapat
Hanimefendi: kadınlara özel bir şekilde sağlık, giyim, beslenme, diyet ve benzeri kısaca her konuda destek veriyor. Türkiye'de tek kaynak olma yolunda hızla ilerleyen Hanimefendi.com, üyeler dışında ziyaretçilere açık yapısıyla da paylaşım mantığının hakkını vermeye çalışıyor. Siz de bunun bir parçası olmak istiyorsanız, hemen ücretsiz kayıt olabilir ve aramıza katılabilirsiniz. Sensiz bir kişi eksiğiz... :)
Duyuruyu Kapat
Instagram 180T
Facebook 10K
Twitter 138T

İştah kesen yiyecekler!

Konu, 'Diyet destek ürünleri' kısmında Şekerpare tarafından paylaşıldı.

  1. Şekerpare

    Şekerpare Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    14.498
    Beğeniler:
    20.504
    Tok tutan ve iştah kapatıcı etkisi kanıtlanan özel besinleri yiyerek rejim yapmadan zayıflayabilirsiniz.
    Diyet yapmanın en zor yanı, sevdiğiniz pek çok yiyecekten vazgeçmek zorunda kalıp, üstüne bir de iştahınızla baş etmek zorunda kalmanız. Özellikle iştah kapatıcı etkisi olduğu kanıtlanan özel besinleri rejim yapmadan zayıflamak için denemenizi öneriyoruz. Bu besinlerin vücut üzerindeki etkileri, içeriklerindeki bazı maddeler ve görevleri şöyle sıralanıyor:

    [​IMG]

    Karbonhidratlar: Kepek, buğday gibi tahıl ürünlerinde, sebze ve meyvelerde bulunur. İçeriğindeki lifler, sindirim sistemini harekete geçirir. Özellikle kompleks karbonhidratlar insanı tok tutar.


    İştah kesen yiyecekler!

    Tok tutan ve iştah kapatıcı etkisi kanıtlanan özel besinleri yiyerek, rejim yapmadan zayıflayabilirsiniz.
    Triptofan: Vücutta serotonin oluşmasında ve hücrelere taşınmasında önemli bir görev alır. Serotonin de iştah hissini azaltır. Özellikle muz, avokado, yulaf ve peynirde bulunur.

    [​IMG]




    Krom: Vücuttaki insülin dengesini korur. Kan şekerinin düşmesi açlığa yol açar. Krom ihtiyacınızı karşılamak için fındık, ceviz gibi kabuklu yemişler, brokoli ve tahıl ürünleri yiyebilirsiniz.

    [​IMG]



    Albümin: Can sıkıntısını giderir ve iştahı kapatır. Bu protein, triptofan oluşturarak beyne taşır ve serotonin üretimini artırır. Bezelye, fıstık ve fasulyede bulunur.

    [​IMG]



    Fruktoz: Meyvelerden elde edilen doğal şekerdir. Kan şekeri dengesini kesinlikle etkilemez. Ayrıca yemek sonrası tatlı ihtiyacı duymanızı engeller. Çilek ve bal, fruktozun ana kaynağıdır.

    [​IMG]



    İyot: Tiroit hormonlarının yapımı için gereklidir. Açlık duygusunun gelişmesini engeller. Balık, iyotlu tuz ve soğan, iyot açısından oldukça zengindir.

    [​IMG]
     
    çitlenbikk, mine kocer ve sıladayım bunu beğendi.
  2. mes32

    mes32 Daimi Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.315
    Beğeniler:
    1.200
    teşekkürler paremmmm:evet:
     
    sıladayım ve Şekerpare bunu beğendi.
  3. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şekerpare

    Şekerpare Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    14.498
    Beğeniler:
    20.504
    Rica ederim canımm
     
    sıladayım bunu beğendi.
  4. sıladayım

    sıladayım Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    15.246
    Beğeniler:
    27.430
    Bu faydalı ve güzel bilgiler için teşekkürler şekerimParem:huhuu:
     
    Şekerpare bunu beğendi.
  5. Konu Sahibi
    Konu Sahibi
    Şekerpare

    Şekerpare Daimi Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    14.498
    Beğeniler:
    20.504
    Rica ederim canım.Ne yesem benim iştahım kesilmiyor oda ayrı tabi :uzgun: