Hanımefendi.com 2011'in Enlerini Seçiyoruz! SOHBETLERİ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.098
Tepki
83.332
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
Aman beaaa sizde haaa aklımda yer ettiniz oraya yazdım kimse kırılmasın beni unutmussun demesin diye biri sertmiyim ben der biri ne meraklısı der :cirla:

Siliyorum hepsini -kizgin
 

sadiye

Admin
Admin
Katılım
4 Mayıs 2010
Mesajlar
60.957
Tepki
56.310
Puan
113
Yaş
44
Konum
Almanya
sadiye abla bunun vakti ne zamana kadar peki
Herkesin yazmasini bekleyecegiz, yani daha uzun süre acik durur sanirim bu konu?
Aman beaaa sizde haaa aklımda yer ettiniz oraya yazdım kimse kırılmasın beni unutmussun demesin diye biri sertmiyim ben der biri ne meraklısı der :cirla:

Siliyorum hepsini -kizgin
Silmek yok,kizanda yok.
Herkes istedigi ismi yazar yada yazmaz.
elif sadiye boş yerlerde doldurulmasını istemiş,unuttun sanırım
bayağı boşun var ,3 boş bir doğruyu götürür ona göre:cokkomik:
Evet elifcim,bos yerlerede isim yaz.
Düsün istersen biraz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst