netten alıntıdır...
nesrin64Daimi ÜyeKatılım3 Aralık 2009Mesajlar4.395Tepki6.281Puan113Yaş61Konum İstanbul 31 Mart 2010 #1 netten alıntıdır...
Kristen StewartDaimi ÜyeKatılım3 Aralık 2009Mesajlar47.760Tepki49.282Puan113Yaş41Konum Çıkmaz Sokak 31 Mart 2010 #2
ilk_nurDaimi ÜyeKatılım9 Aralık 2009Mesajlar32.413Tepki37.065Puan113Konum ..... 1 Nisan 2010 #3 çok hoş beyendim ve doğru
-sumeyyeDaimi ÜyeKatılım3 Aralık 2009Mesajlar5.596Tepki4.991Puan113Yaş47Konum İstanbul 2 Nisan 2010 #4 emeğine sağlık ablam çok güzel ve hepside doğru sözler
Es_seDaimi ÜyeKatılım3 Aralık 2009Mesajlar25.367Tepki22.497Puan113Yaş42Konum istanbul 2 Nisan 2010 #5
bitter_imKılıç ArslanSite YazarıKatılım3 Aralık 2009Mesajlar74.098Tepki83.331Puan113Yaş35Konum kocaeli 8 Aralık 2012 #6 Tesekkürler