Duyuruyu Kapat
Hanimefendi: kadınlara özel bir şekilde sağlık, giyim, beslenme, diyet ve benzeri kısaca her konuda destek veriyor. Türkiye'de tek kaynak olma yolunda hızla ilerleyen Hanimefendi.com, üyeler dışında ziyaretçilere açık yapısıyla da paylaşım mantığının hakkını vermeye çalışıyor. Siz de bunun bir parçası olmak istiyorsanız, hemen ücretsiz kayıt olabilir ve aramıza katılabilirsiniz. Sensiz bir kişi eksiğiz... :)
Duyuruyu Kapat
Instagram 180T
Facebook 10K
Twitter 138T

Memnuniyetsiz Müşterileri Kınıyorum

Konu, 'Hanımefendi Protesto Köşesi' kısmında Çilekli Sakız tarafından paylaşıldı.

  1. Çilekli Sakız

    Çilekli Sakız Genel Yönetici

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    4.175
    Beğeniler:
    5.771
    Yaşlı bir bayan müşterimiz FORMAT attırmak için servisimize geldi formatı attık cihazı teslim ettik ve bayan yaşlı olduğundan ayağına kadar getirdik evinde teslim tabiri caizse.

    Neyse efendim 1 ay sonra kızı arıyor ve söylediği şey şu

    " Formatı eksik atmışsınız "

    Cihazları teslim etmeden son kontrol yapılır ve öyle teslim edilir..Ama yine de sorduk nedir eksik olan efendim..

    " AntiVİRÜS Programı Lisans istiyor "

    Bunu öyle bir sert dille anlatıyor ki tahmin dahi edemezsiniz.Efendim ben size kısaca izah edeyim Format atmak sistemi komple silmek ve arındırmaktır.Bu nedenle bilgisayarcılar diğer tüm programları kurmak zorunlulukları yoktur.Sizlere atar ve verir bunu yapan bir çok kişi mevcuttur.Ama biz tüm programlarını kurup kullanılır halde müşterilerimize veriyoruz.Ve kurduğumuzda lisanslı olan antivirüs tamamen insiyatifimize kalmış birşey olsa dahi kuruyoruz.Aylık lisans istiyor yapılması gereken tek şey internette Keyini bulup girmek.
    Biz iyilik düşündükçe neden böyle sert bir tavırlarla karşılasıyoruz anlamadım.



    Gelelim ikinciye bizim diğer çalışma alanımız uydu sistemleri sabah 11'de kurulum yapılacak adres bilgilerini veren beyefendi eksik vermiş.Neyse efendim biz hafta sonu dükkanı 10'da açarız.Geldik saat 10'da ve inanırmısınız 5 kere aradık açmadı.Bizde gidemedik.Saat 1 gibi yemek için çıktık geri geldik ahmet başka bir servise gitti. Ve adam geldi.Bir veryansın ediyor ki sormayın..Yok efendim saat 11 de gelmişte bizi bulamamışta..Yahu ya ben körüm ya adam sorunlu öğleye kadar dükkanda oturdum gelmedi.Öyle çirkinleşti konuşmaları bende mecburen kapıyı göstermek zorunda kaldım..
    Bugünde öğrendim ki yan tarafımızda ki esnaf söyledi saat 9 da adamın teki geldi uydu uydu diye mırın kırın etti..Hey Allahım dedim hey...




    Ahh biz casper servisiyizya garantili cihazlar bize gelir biz aracı olur merkeze göndeririz.Yani biz sadece elçilik yaparız..20 iş günü vardır geri dönmesi için hafta sonu hariç.Bazı olur 1 haftada gelir cihazlar.Neyse efendim aldık bir tane abiden cihazı 1 hafta geçmedi ki karısı ile geldi. Abi kedi gibi sindi köşeye kıvrıldı ağzından korkuyla çıkıyor laf..Karısı bir bağırıyor.Cihazımı katekülleye getirdiniz.Facebook'a giremiyorum çıldırcam uyuyamıyorum diye.Aman Allahım delirdik öyle diyince.Kanım çekildi.Eşini bir azarlıyor ki ben utandım.yahu 20 tane laptop tablet vs gönderdik senin onlardan farkın neyki öncelik sana verilsin gönderilen sırayla yapılıyor.Bizi hırsız durumuna kadar düşürdü.İşimizi öğretmeye çalıştı.
    Neyse bir kaç güne cihazı geldi.Sırf gıcıklığına servis süresi dolunca verdim.hak etti ne yapayım..



    Vallahi insanları anlamakta zorlanıyorum.İnanın zorlanıyorum iyi olmaya işini düzgün yapmaya çalıştıkça üzerine geliyorlar insanın bu da çok üzücü :(








     
    Fındık Kurdu ve Aslı Oktay bunu beğendi.
  2. Aslı Oktay

    Aslı Oktay Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    13.725
    Beğeniler:
    20.209
    canım benım ya ınsanlarla ugrasmak mutlu etmek zor Allah yardımcınız olsun
     
  3. Fındık Kurdu

    Fındık Kurdu Daimi Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    47.854
    Beğeniler:
    49.335
    Ben de müşterilerle muhatap oluyordum çalışırken canım,herkes ayrı telden çalıyor..

    Sıkma canını..

    Bu arada benim pc de Casper:)