Kahvaltı Tabağı (Çocuk Menü)

bitter_im

Kılıç Arslan
Site Yazarı
Katılım
3 Aralık 2009
Mesajlar
74.111
Tepki
83.366
Puan
113
Yaş
35
Konum
kocaeli
Oğluma yaptığım kahvaltı tabağı; çok şirin oldu ama biraz uğraştırdı sonra tam dedim tamam oldu oğlan aaa civciv diye yumurtayı kap haha biraz telef oldu hayvancık hahahaha ama genede güzel oldu :kkalp:

IMG_5196.jpeg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_5207.jpeg
    IMG_5207.jpeg
    887,6 KB · Görüntüleme: 54
  • IMG_5205.jpeg
    IMG_5205.jpeg
    1,1 MB · Görüntüleme: 54

Bitterçikilata

Çikiletaaaaaaa……..Hayat ne garip…
Katılım
18 Aralık 2022
Mesajlar
28.548
Tepki
119.161
Puan
113
Konum
Elit

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst