Kristen Stewart
Daimi Üye
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.

EN ÇOK ŞİKAYET KREDİ KARTLARINA

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunun (BDDK) 2009 yılı faaliyet raporunda, kuruma ulaşan 6 bin 329 adet talep ve şikayet hakkında işlem yapıldığı, en yoğun başvurunun kredi kartları konusunda olduğu kaydedildi.
ANKARA - Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunun (BDDK) 2009 yılı faaliyet raporunda, kuruma ulaşan 6 bin 329 adet talep ve şikayet hakkında işlemyapıldığı, en yoğun başvurunun kredi kartları konusunda olduğu kaydedildi.
Raporda, 5411 sayılı Kanun kapsamına giren kuruluşlar ve konular hakkında ulaşan şikayet ve ihbarlar ile Kanun kapsamına giren kuruluşlarla üçüncü kişiler arasında özel hukuk ilişkileri dışında doğabilecek uyuşmazlıkların giderilmesine yönelik kuruma ulaşan 6 bin 329 adet talep ve şikayet hakkında işlem yapıldığı kaydedildi.
Raporda, Kuruma iletilen şikayet dilekçeleri konu bazında değerlendirildiğinde, en yoğun başvurunun kredi kartları konusunda olduğunun görüldüğü belirtildi. Şikayetlere konu hususların 5411 sayılı Kanun ile 5464 sayılı Kanunun amir hükümlerini ihlal etmediği sürece, uyuşmazlıklara Kurum tarafından müdahale edilmediği hatırlatıldı.
Kredi kartlarına ilişkin şikayetlerin dağılımında, ilk 5 sırada 'borcun yenidenyapılandırılması, kredi kartı ücret ve komisyonlar, müşteriden habersiz kart tanzimi, kredi kartının bankaca iptal edilmemesi, sigorta sorunları' yer aldı.
HaberVitrini.