Akıl Hastanesi Müşteri Hizmetleri

M

mira

Misafir
Günaydın!
İyi günler,... Akil ve Sinir Hastalıkları Hastanesini aradığınız için teşekkürler.For english please dial something else...
-Eğer takıntılarınız varsa, devamlı olarak 1'e basın.........
-Eğer çok kişilikli iseniz 2, 3 ve 4 e basın........
-Eğer travma sonrası sinir bozukluğundan şikayetçiyseniz, 5'e basın ama çooook yaaavaaaaş ve diiikkaaaaatliiiiiiiceeeee........
-Eğer ikilemlerden şikayetçiyseniz, 6'ya basın. Simdi 9'a basın, Simdi 6ya basın ve simdi 9'a basın....
-Eğer gaipten sesler duyuyorsanız 7'ye basın, telefonunuz ana gemiye yönlendirilecektir......
-Eğer kısa süreli hafıza kaybından şikayetçiyseniz, 8e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın, 8 e basın.....
-Eğer şizofreni şikayetiniz varsa dikkatlice dinleyin.Kısık bir ses size hangi numaraya basmanız gerektiğini söyleyecektir.....
-Eğer sinir bozukluğundan şikayetçiyseniz, müşteri temsilcisi cevap verene kadar diez tuşuna basarak oyalanın......
-Eğer Uyuşturucu ya da Alkol bağımlısıysanız, birinden sizin yerinize yıldız tuşuna basmasını rica edin.......
-Eğer depresyondan şikayetçiyseniz, tuşa basmaya zahmet etmeyin size zaten kimse yardim edemez.........
-Eğer Paranoyaksanız, hiçbir tuşa basmanıza gerek yok... Kim olduğunuzu, ne istediğinizi ve size nasıl ulaşabileceğimizi biliyoruz.......
-Eğer Aşağılık kompleksiniz varsa, lütfen telefonu kapatın çünkü tüm operatörlerimiz su an meşgul ve hiçbiri size zaman ayıramaz......
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

    Üst